måndag, februari 02, 2009

Stort grattis till Emma, Mikael och Anna

Precis hemkommen från utdelningen för Stora Bloggpriset. Måste erkänna att jag kopplat bort bloggosfären för ett tag och att jag inte riktigt engagerat mig förrän jag fick ett erbjudande av Mikael och Anna att följa med då de de hade 5 extrabiljetter. Misstänkte redan då att de skulle få ett specialpris. Mycket riktigt fick de Stora Bloggprisets Hederspris - ett stort grattis till er! Jag är fantastiskt glad över att ni fått ett erkännande för er insats. I och med att jag agerade fotograf hoppas jag att bilderna blev bra. Emma tog hem priset i kategorin Politik & Samhälle vilket var mycket välförtjänt. Kan även berätta att minglet efteråt var bra, brukar ibland tycka sådant är tråkigt, men ikväll var det utmärkt.

Inga kommentarer: